We're on social media

Follow us on social media!

Prizes, latest news about our service,discussions and reviews from real customers!

שאלות ותשובות

מי אנחנו?

האתר הגדול לסוחרים אמיתיים , שמוכר רק outlet ונבנה על ידי סוחרים בשביל סוחרים


מה ניתן לקנות באתר?

אתר OUTLET מציע מגוון רחב של מוצרים משלל קטגוריות שונות ומגוונות.

באתר תוכלו למצוא הכל מאביזרי ביגוד, לציוד טיולים, מחשבים וסלולרי ועוד.

זה איכותי? זה OUTLET? זה אצלנו.


מה זה מוצר outlet?

עודפים - מוצרים חדשים לחלוטין הנמכרים בהנחות עקב כמויות מלאי גדולות שנמצאים במחסני היבואן/יצרן ו/או צורך של היבואן/יצרן לסיים את המלאי הנ"ל במהרה. מדי פעם לפעם, היבואנים/יצרנים יציינו שמוצר מסוים הינו מעודפים על מנת להבדילו מתמחור מוצרים מקבילים.


האם אני צריך להירשם?

כן - יש לבצע תהליך הרשמה דרך גוגל / פייסבוק / ישירות באתר.


מתי שירות הלקוחות עובד?

שירות לקוחות זמין 24/7 באתר, בפייסבוק ובאינסטגרם. 


שירות לסוחרים ב OUTLET עובד כל יום בין 8:00 - 18:00 וזמין בווטסאפ במספר הזה - 0723975777.


איך עובדת שיטת הדירוג באתר?

לאחר כל ביצוע הזמנה באתר מערכת שירות הלקוחות OUTLET יוצרת קשר עם הלקוח באמצעות  - ווטסאפ , SMS , ומייל - הלקוחות מדרגים את איכות המוצר והשירות והמערכת מעלה אוטומטית לאתר את הביקורת.

מכלל הביקורות מתבצע שיכלול וכך נוצר הדירוג שאתם רואים. 


האם אני יכול/ה ליצור קשר עם החנות ישירות?

כמובן, ניתן ליצור קשר עם בעל החנות באופן ישיר דרך דף החנות.


איך אני יודע/ת שהפרטים שלי מוגנים באתר?

אתר OUTLET עובד לפי מדיניות הפרטיות ועל פי חוקי מדינת ישראל 



איך מבטלים הזמנה?


1 יש לארוז את כל הפריטים באריזה המקורית.

2 מלא טופס בקשה להחזרה עם מספר הזמנה מצורף.

3 ציין את אופן הזיכוי (אשראי שממנו בוצע רכישה או העברה לחשבון הבנק).

4 שלח את החבילה לכתובת זו: כתובת

5 לאחר ששלחת את החבילה, אנא הודיע לנו על כך על ידי שליחת דוא"ל אל: מייל




  • מדיניות ביטול הזמנה תהא כפופה לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”), ואין באמור בפרק זה בכדי לגרוע ממנו. ניתן לבטל הזמנת קנייתו של מוצר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 ותקנותיו.
  • מבלי לפגוע בהוראות החוק, מוצר שעלה ערכו על 50 ₪ (לא כולל משלוח) יהיה ניתן לבטלו מיום ההזמנה ועד 14 יום ממועד קבלת המוצר בפועל או ממועד קבלת אישור ההזמנה – לפי המאוחר, וזאת על פי סעיף 14ג(ב) לחוק. ביטול הזמנה ייעשה באמצעות הדואר האלקטרוני מייל או בטלפון מספר, על ידי מסירת שמו המלא של הלקוח, תעודת זיהוי של הלקוח, מספר חשבונית המקור. בביטול הזמנה לפי כללים אלו, יחויב הלקוח רק בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך אם צוין בחוק סכום גבוה יותר, האמור בחוק יגבר.
  • ככל והמוצר הינו ביגוד ו/או תכשיטים, זכות הביטול תהיה רק אם מחיר המוצר עולה על 50 ₪ (ביגוד) או מתחת 3,000 ₪ (תכשיטים)   וזאת רק בתוך 2 ימי עסקים ממועד קבלת המוצר בפועל או ממועד קבלת אישור ההזמנה, לפי המאוחר, ובלבד שלא נעשה שימוש במוצר ושאריזתו ו/או התווית שעל גביו לא הוסרה
  • לא תהיה זכות ביטול למוצר בהם אין זכות ביטול ללקוח לפי חוק, לרבות ריהוט שהורכב בבית הלקוח, ריהוט אשר הוזמן על פי דרישות ו/או מידות מיוחדת של הלקוח, מוצרי מזון או תרופות או תוספי מזון, הלבשה תחתונה, מוצרים ששולמו על ידי תווי קניה, שוברי מתנה או כרטיס מגנטי נטען.
  • זיכוי יתבצע רק כנגד החזרת המוצר בפועל ורק בכפוף לבדיקת תקינותו (תקינות, אי שימוש, אי פתיחת האריזה), לאמור בחוק, בתוך 14 ימי עסקים מהחזרת המוצר ו/או הודעת הביטול, לפי המאוחר. מוצר שהוחזר יזכה את הלקוח בזיכוי כאמור רק במידה והוחזר באריזתו המקורית וללא כל נזק או פגם ובכפוף להוראות החוק. דמי משלוח ו/או הובלה ו/או התקנה לא יוחזרו בכל מקרה של ביטול ו/או החזרת מוצר.
  • במקרה של החזרת מוצר לצורך החלפתו במוצר אחר, הלקוח יישא בעלות המשלוח הן בהחזרה והן בקבלת המוצר החליף.
  • החברה תהיה רשאית לבטל את ההזמנה שבוצעה על ידי הלקוח, באחד מן המקרים המפורטים להלן:
  • טעות בתום לב באחד מן התנאים אשר פורטו לגבי המוצר, לרבות מחיר המוצר ו/או תיאורו.
  • השבתה או תקלה בפעילותו התקינה של האתר עקב “כוח עליון”, ו/או עקב מקרה של תקלה מהותית במערכת המחשב, במערכת הטלפונים או במערכות תקשורת אחרות המשרתות את החברה, ו/או בכל מקרה אחר בו יעכבו, ימנעו או ישבשו גורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה את פעילותו התקינה של האתר או את אספקת המוצרים.
  • אי מילוי התחייבויות הלקוח, לרבות, אי פירעון מלוא התמורה, ביטול העסקה ו/או אי אישורה על ידי חברת האשראי, מסירת פרטים לא נכונים.

מעקב הזמנות?

בקרוב יהיה ניתן לעקוב דרך האתר בסטטוס המשלוח.


האם אני יכול/ה לראות הזמנות קודמות?


המשלוח לא הגיע, מה עושים?


טעיתי בהזנת הכתובת בעת ההזמנה, אפשר לשנות?


איך אני מכניס/ה את העסק שלי לאתר?